Vart kan jag köpa Psyllium fiber?

Var kan jag köpa psyllium fiber nu för tiden? Eller har produkten utgått?
Mvh Viveka Reventberg
Viveka Reventberg

Kommentarer

  • Hej.

    Så kul att du gillar vårat Psylliumfiber🙂

    Vi är medvetna om att det är svårt att få tag på produkten då allt fler butiker slutar beställa denna produkt🙁 ICA har länge varit den enda butiken som beställt hem produkten men sedan v.40 har även dem upphört med Psylliumfibret. Tyvärr är det inte längre någon fysisk butik som köper produkten av oss.

    Meds är fortsatt försäljare av denna produkt. Håll koll på deras hemsida HÄR

    Hoppas du får tag på några påsar!
    Hedvig