Nut musli.

Hej! Jag har i många år köpt Risentas müsli med mandel och hasselnötter. . Nu verkar det vara svårt att få tag på den. Har den utgått från ert sortiment? Den jag nu hittar i hyllorna är den s k Nut Müsli i 600 g: mjuk förpackning. Tyvärr motsvarar den inte mina förväntningar - för lite mandel och hasselnötter och för mycket flingor (havre, råg, vete). Sådana produkter finns i massor redan på marknaden.
Vill gärna få synpunkter från er i denna fråga.
Mvh
Marguerite Wikberg

Kommentarer

  • Hej Marguerite!
    Vår Müsli Mandel & Hasselnöt finns kvar i vårt sortiment. Tyvärr är det dock en del butiker som inte valt att ha den i sitt grundsortiment och därför svårare för dig att hitta.
    Ett annat alternativ är att beställa hem från nätet, finns på diverse sidor.

    Med Vänlig Hälsning
    Robyn
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.