Näringsvärden på hemsidan

Varför har ni inte några näringsvärden på produkterna angivna på hemsidan (alternativt, var är de gömda??)
Maria

Kommentarer

  • Hej Maria,

    Näringsvärden finns noterat på de flesta av våra produkter inne på hemsidan, dock inte alla mjöler.

    Leta upp den produkt du undrar över, under informationstexten om produkten finns först cirkeldiagram över några näringsvärden. Under detta kan du klicka för att få fram ingredienslistan, och nedanför detta hittar du även mer information om näringsvärden för produkten.

    Hoppas du hittar informationen du söker!
    Louise
  • Louise, det stämmer inte. På nya sajten finns inga näringsvärden. Fast den kanske har lanserats nyligen?
    Dåligt att man behöver använda livsmedelsbutikers sajter istället.

    Christmas
  • Hej,

    Vår hemsida lanserades i augusti men vi uppdaterar löpande med ny information och nya recept.

    Näringsvärden finns angett under ingredienslistan för de flesta av våra produkter.

    Vänligen,

    Louise