Melonkärnor

Hej! Har tidigare, senast under förra året köpt hem melonkärnor från erat märke. Men nu hittar jag inte de i någon butik alls, inte på Ica, Coop eller Willys. Och inte från något annat märke heller men det är bara risenta som brukar ha det i vanliga fall. Är det någon bristvara eller varför hittar man det ingenstans?
Frida

Kommentarer

  • Hej Frida

    tyvärr så har Melonkärnorna utgått från vårat sortiment.

    vänligen
    Linda
  • Vad är anledningen till att de gjort det?
    Frida
  • Hej Frida,

    Tyvärr blir vi tvingade att ta sådana tråkiga beslut efter en tid då butiker inte längre beställer våran produkt. Det till sist blir ohållbart att ha kvar produkter i lager.

    En vanlig anledning till att butikerna inte beställer våran produkt är oftast att dem väljer att  producerar en liknande produkt i eget märke och då får vi inte plats på hyllan.

    Önskar dig en fin dag!
    Linda
  • Vad trist! Har inte hittat produkten från något annat märke heller fast jag letat i många butiker.
    Birgitta
  • Förstår, vi hoppas att du hittar något bra alternativ till våra Melonkärnor i framtiden😊

    Vänligen,
    Moa
  • Är också jätteledsen för att melonkärnorna försvann! Och hittar inte heller någon ersättning.
    Julia Svensson
  • Hej Julia

    Det är verkligen tråkigt när sådana beslut tas men jag tar det vidare med våra utvecklare att produkten är saknad så hoppas vi att dom kommer tillbaka i framtiden.

    Jag önskar dig en fin dag💛
    Jenny