Mandel och hasselnöt, müsli

Hej! Tomt på hyllorna sedan en tid. Vad har hänt?
Thomas Andersson

Kommentarer

  • Hej Thomas,
    Tack för ratt du hör av dig till oss!

    Vi har sedan mitten på Oktober haft leveransproblem på denna müslin vilket gör att butikerna för tillfället inte får den. Den beräknas komma till vårt lager inom 2 veckor så förhoppningsvis finns müslin tillbaka till butikerna i slutet på November.

    Tills att Mandel & Hasselnöts Müslin är tillbaka så kanske någon va våra andra Müslivarianter kan vara av intresse🙂

    Tack för din förståelse!

    Vänligen,
    Moa