Lösviktsmüsli

Hej,

Har länge handlat Risentas musli på lösvikt.
Nu har både ICA Maxi och Stora Coop i Umeå plockat bort denna möjlighet, har ni slutat med denna produkt eller har butikerna själva valt att plocka bort den?
Om inte, var i Umeå kan jag handla Risenta musli på lösvikt?
Robert

Kommentarer

  • hej Robert.

    Tack för din fråga, Risenta kommer under sommaren att avveckla lösviktsmüsli i förmån för att lämna plats åt annat. Stora delar av lösviktssortimentet kan du fortsatt hitta i din butikshylla där möjligheten till att blanda din egen Risenta-müsli fortfarande finns kvar. Testa även på våra smakrika färdiga blandningar som du hittar i frukost-hyllan.”
    Hoppas det kan vara till hjälp!

    Linda
  • Känna väldigt tfåkigt att ni slutat föra denna produkt, vår familj har varit storkonsumenter av produkterna!
    Inger
    Inger famn
  • nyfiken fråga vadvar de i myssley blandningen i lösvikten hört den var god.
    lovisa
  • Hej Lovisa,

    Vi har inte längre kvar någon lösviktsmüsli då vi helt har upphört med det konceptet.
    Vi har müsli i färdiga påsar, du hittar mer information HÄR.

    Ha en fin dag💛
    Moa