Lösviktsmusli?

Hej, brukar köpa risentas lösviktsmusli på Ica Maxi i Borlänge men upptäckte idag att den inte längre fanns kvar i butiken. Fick info om att Risenta skulle avveckla lösvikten, stämmer det eller finns det nån annan butik i närheten som fortfarande säljer müslin på lösvikt?
Mvh Alexandra
Alexandra Jakobsson

Kommentarer

  • Hej Alexandra!

    Det stämmer att vi inte längre har lösviktsmüslin kvar i vårt sortiment.
    Ha en fin dag!
    Robyn