Kravmärkta varor

Finns inte kravmärkta varor längre i ert sortiment
Jill Ribring

Kommentarer

  • Hej Jill, vad trevligt att du hör av dig till oss 😊

    Just kravmärkta produkter har vi inte. Men däremot har vi ekologiska produkter etc. Du kan läsa om hur vi jobbar för klimat och miljö HÄR.

    Ha en fin dag💛
    //Linda
    Linda-Bo
  • Ekologiska produkter är OK. Kan jag få någon återförsäljare till era ekologiska produkter i Vingåker eller Katrineholm. Har bara hittat inte ekologiska.
    Mvh Jill
    Jill Ribring
  • Hej Jill!

    Vilka produkter är det du är ute efter?😊

    Det är nämligen så att vi kan tyvärr inte se vilka butiker som väljer att köpa hem våra produkter eller inte. Vi kan endast se vilka produkter som matbutiker kan köpa hem från sina Grossister, men vi kan inte se om de enskillda butikerna köper hem produkten eller ej.

    Men om du berättar vilka produkter du är ute efter så kan jag därefter hjälpa dig att se vilka matbutiker produkten finns tillgänglig i😊

    Våra ekologiska produkter är:
    • Vit Quinoa
    • Röd Quinoa
    • Bön Lasagne
    • Bön Pasta
    • Råris
    • Pinje Nötter
    • Torskade Gojibär

    Ha en fortsatt fin dag💛
    //Linda
    Linda-Bo
  • Hej.

    Jag vill höra - vilket land kommer era bovetekärnor ifrån? Vanligtvis anges det på förpackning(andra företag):-)
    Tack på förhand!

    Inga generella svar, tack!
    Gun-Britt
  • Hej Gun-Britt!

    Vi har inga bovetekärnor, men vi har däremot boveteflingor, krossat bovete och helt bovete.

    Helt- och krossat bovete kommer ifrån Nederländerna.
    Boveteflingor kommer ifrån Litauen och Polen.

    Önskar dig en fortsatt fin dag!
    //Linda
    Linda-Bo