Lasagneplattor av Kikärter

Hej
Jag undrar om det finns planer på lasagneplattor av kikärter?

Jag vill varken ha gluten eller majs och vill helst undvika att äta för mycket soja och då är kikärter ett väldigt bra alternativ.

Mvh Kristin
Kristin

Kommentarer

  • Hej Kristin!

    I dagsläget har vi inget projekt för detta, men kan självklart komma att ändras i framtiden. Vi tackar så mycket för ditt förslag.
    Kikärtspasta Fusilli är det vi har i vårt sortiment idag, men det har du kanske koll på.

    Med Vänlig Hälsning
    Robyn