Kalorier och näring

Kalorier och näring till era recept, exempelvis på kokospannkakor med banan hade uppskattats då jag behöver vara medveten om ungefärliga mängder min dotter får i sig näring/kalorier. Skulle uppskattas om näringsintag / kalorier fanns som ett ungefär på era recept
Elara Amini

Kommentarer

  • Hej Elara,

    tack för ditt inlägg och feedback.
    Vet att vi tidigare hade näringsvärden på våra recept, som man kunde hitta på vår hemsida men i samband med en uppdatering togs denna funktion bort.
    Jag kommer att föra detta vidare till vår R&D avdelning som jobbar med våra recept, så kanske denna funktion kan få komma tillbaka.
    Linda
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.