Hvor kjøpe risenta bønpasta nært Oslo

Hei
Hvor får man kjøpt risenta bønpasta i nærheten av Oslo? Strømstad,

Mvh
Frank

Kommentarer

  • Hej Frank!

    Tyvärr säljs Risentas produkter endast i Sverige och Finland just nu. Gränshandeln i Värmland och Bohuslän blir dina närmaste alternativ. Bönpastan finns i grundutbudet hos de flesta ICA-butiker samt större Coop-butiker. Bönpastan ska även finnas att hitta på Hemköp, men jag har tyvärr ingen lista på exakt vilka butiker som har denna.

    Vi hoppas du snart får tag på vår bönpasta!

    Vänligen,
    Louise
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.