Har müslin "russin och fikon" utgått ur sortimentet?

Tack
Saknar russin&Fikon i min butik också
Bo Haglund

Kommentarer

  • Hej Bo,

    Tyvärr har vår Müsli Russin & Fikon utgått ur sortimentet. Vi har nyligen relanserat vårt müslisortiment, du kan läsa mer om de olika sorterna på vår hemsida: Risenta - Müsli

    Önskar dig en trevlig helg!
    Louise
  • Hej! Varför har ni tagit bort den bästa muslin för min ibs-mage? Den glutenfria fikon russin muslin? Vad erbjuder ni istället för glutenfri müsli? Undrar Annika
    Annika
  • Hej Annika!

    Vi har en glutenfri variant bland våra bas-müslis, Fruit Müsli. Vi tar åt oss av all input och är det en stor efterfrågan på fler glutenfria varianter är detta något som vi ser över!

    vänligen

    Linda
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.