Granola med jordgubb vanilj & tranbär

Er granola med jordgubbar vanilj och tranbär har små bitar med frystorkade jordgubbar. De är jättegoda och jag undrar om de inte går att köpa separat? Om man vill ha dem på gröt tex eller annat. Kan ni inte börja sälja dessa i små påsar om 50-100 gram?
/Marja
Marja

Kommentarer

  • Hej Marja!
    Vad roligt att du uppskattar våra jordgubbar i vår Granola. Det är inget som går att köpa separat i dagsläget, men jag tar emot ditt önskemål här! Tack för ditt förslag.

    Med Vänlig Hälsning
    Robyn