Früit musli, nötfri

Hej! Förr vet jag att ni hade en müsli som var både glutenfri och nötfri, men hittar inte denna längre nu när jag blev sugen i veckan på något till filen. Finns det någon annan müsli/flingor som också är nötfri?

Rebecka Lennartsson

Kommentarer

  • Hej Rebecka,

    tyvärr så har vi ingen glutenfri müsli i vårt sortiment idag, vi har en som är nötfri - men kan innehålla spår av nötter. Det är Krispig Müsli Tranbär Dinkelpuffar
    Linda