Frögröt, var har du tagit vägen?

Hej, frögröt med frysta blåbär och mjölk har varit min favortfrukost det senaste året. Nu har frökgröten försvunnit från min affär i Lund, ICA Tuna och jag har hittar inte någon frögröt i ert sortiment längre. Vad har hänt? Har ni slutat tillverka dem, varför?
Förtvivlad grötälskare
Karin Svensson
PS Butikshyllorna har fyllts med Paulins kvalitetsmässigt sämre grötmixer istället.
Karin Svensson

Kommentarer

  • Hej Karin!
    Vad roligt att du uppskattar våra produkter. Tyvärr har vi dock inte kvar våra två alternativ av Frögröt i vårt sortiment längre.

    Med Vänlig Hälsning
    Robyn