Fråga om jordnöt- och nötallergi

Hej! Jag är jordnöt- och nötallergier. Jag undrar om ni har nötter och jordnötter där ni har era produkter? När det står på förpackningen att det inte innehåller några spår av nötter eller jordnötter, kan ni då garantera att det som står stämmer?
Mycket tacksam för svar.
Michaela Lilliesköld Baarman

Kommentarer

  • Hej Michaela!

    Vi skriver på våra produkter om det finns risk för korskontamination av en allergen. Står det på förpackning att det inte finns spår av nötter, garanteras detta.
    Vidare hanterar vi inte jordnötter i våra fabriker.

    Med Vänlig Hälsning
    Robyn
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.