Daglig dos av nyponskalsmjöl?

Hej!
Jag undrar vilken daglig dos av nyponskalsmjöl som är lämplig. 1 tsk, 1 msk eller?
Är det en fördel att dela upp intaget under dagen?
Sista frågan: finns det någon indikation på när er produkt kommer tillbaka i butik?
Vänliga hälsningar
Trogen användare

Kommentarer

  • Hej!
    Lämplig daglig dos av nyponskalsmjöl är 1msk. Du kan ta allt på en gång eller dela upp under dagen hur du känner passar bäst för dig då det väsentliga ligger i att du åtminstone får det i dig.
    Jag har tyvärr ännu inte fått något datum på när det ska vara åter i butik. Men vi hör våra konsumenter och jobbar minst sagt på detta!
    Med Vänlig Hälsning,
    Robyn