Brist på nyponskalsmjöl

Hej,

När kommer ni att kunna börja leverera ert nyponskalsmjöl till affärerna igen? Vi är många konsumenter som saknar det.

/Åsa

Åsa

Kommentarer

  • Hej Åsa!

    Jag vet att det är flera konsumenter som saknar Nyponskalsmjölet, jätte roligt att ni uppskattar produkten.
    Att få tillbaka det i butik är något vi jobbar på, tyvärr har vi haft problem med att få tag i råvaran och jag har ännu inte fått något datum på när det är åter i butik.
    Ha en fin dag!
    Robyn
  • Hej

    Kan ni svara på när Nyponskalsmjöl förväntas komma åter, eller är det en fråga om priset på råvaran.

    Alternativet om ni inte tror er kunna leverera är ju att själv importera eller handla på Amazon

    Mvh / Herbert.
    Herbert Flunk
  • Hej Herbert!

    Jag har inte fått ett datum på när det är åter i butik i dagsläget.
    Med Vänlig Hälsning
    Robyn
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.