Bovetemjöl

Hej!
I live in Linköping and would like to buy buckwheatflour somewhere,since I can not eat any other kind of flour. I don't know which shop I could go to. Or can I order it online in a shop of yours?

Hope you can help.
Thanks Louise
louise Brinkers

Kommentarer

  • Hej Louise,

    Av den informationen vi har så ska vårat bovetemjöl finnas hos ICA, Coop och Dagab (willys, Hemköp, tempo & eurocash)

    Vår försäljning går via butikernas centrallager och inte direkt mot butik, därför kan vi inte säga specifikt vilket sortiment enskilda butiker har. Vi rekommenderar därför dig att ta kontakt med personalen på ovan butiker för att se när dem förväntas få alternativt kan lägga en beställning till dig.

    Hoppas att du hittar vår bovetemjöl!
    Ha en fin dag💛

    Linda