Bönpasta spaghetti slut i lager

Hej
Bönpasta tunna spagetti verkar vara Slut i lager eller ha utgått flera webbsidor där man kunnat köpa
vad är anledningen ?
Åsa Berglind

Kommentarer

  • Hej Åsa

    Tack för ditt inlägg!

    Tyvärr har vår Bönpasta Spaghetti Eko utgått. Anledningen till detta är att en stor butikskedja valt att ta bort produkten från sitt sortiment och därmed har vi ingen möjlighet att ha kvar den. Bönpasta Fettuccine Eko grön och gul finns dock fortfarande kvar som ett gott alternativ.😊

    Vänligen
    Nina
  • Hej
    Det känns ju märkligt eftersom jag gissar (?) att denna sort sålt bra. Den har fått bäst i flera tester och anledningen att jag hittade denna var för att”alla” tekomenderade den. Kan du säga vilken kedja det var så kan vi kunder efterfråga produkten

    Åsa Berglind
  • Hej igen Åsa,

    I det här fallet är det ICA som har valt att sluta med denna produkten.

    Vänligen
    Nina
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.