Avorio Risottoris

vart odlas ert avorioris?
Emma

Kommentarer

  • Hej Emma

    Tack för ditt inlägg och fråga.

    Vårt Avorio Risottoris kommer från Italien.

    vänligen
    Linda
  • Hej! Jag brukar köpa Risenta avorioris hos Östenssons i Vadstena. Nu går inte det längre, eftersom de "har bytt sortiment". Jag skulle vilja veta var man kan få tag i det nu. Det finns bara en Coop butik som också har slutat föra det i Vadstena där jag bor, tyvärr. Jag har inte bil och vill inte åka buss eller tåg nu. Kan man få det hemskickat?
    MVH   Gunilla Lindblad
    Gunilla Lindblad
  • hej Gunilla,

    tråkigt att Östenssons valt att inte längre har vårt avorioris i sitt sortiment.
    Tyvärr så säljer inte vi till privatpersoner.
    Vårt Avorioris ska finnas att köpa på ICA, Coop, Willys. Finns den inte på butikshyllan så be dem beställa in den igen.

    Linda
  • Jag har redan frågat både Konsum och Östenssons, men de bryr sig inte. Har ni något tips om någon firma som man kan vända sig till för att beställa riset?
    Gunilla Lindblad
  • Hej Gunilla,

    Vårt avorioris finns hos återförsäljare på nätet, bland annat:
    Delitea - Avorioris
    mat.se - Avorioros

    Hoppas du får tag på ett paket snart!

    Vänligen,
    Louise
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.