Går det att frysa in bönpastan?

Hej! Jag undrar om soja bön pastan går att frysa i matlåda?
Och dom är supergoda verkligen! Jag som kan vara lite kräsen också med böner och olika grönsaker. Testat lasagneplattorna också och mums!
Sanna

Kommentarer

  • Hej Sanna,

    Vad kul att du gillar våra produkter!

    När det gäller sojabönspastan går det bra att frysa ner, men precis som te x potatis blir texturen inte den samma när den blir upptinad.
    Så ha gärna sojabönspasta i din matlåda men räkna med produkten kan förändras något!

    Therese, Konsumentkontakt
    Therese