Uppställning av husvagn

Hejsan
Vi har hyrt ut våran husvagn 21-28/7. Vi undrar om hyresgästen får en campingplats tilldelad automatiskt då dom anmält att dom vill hyra en husvagn?  Vi som ägare vill ställa upp vagnen själv men vill veta vart ett tag innan.
/Linda Nordin

Kommentarer

  • Hej Linda!

    Kul att höra att ni vill bidra till folkfesten O-Ringen i sommar genom att hyra ut er husvagn. De som hyrt er husvagn har normalt sett bokat en campingruta på O-Ringens camping. Detta kan ni kolla direkt med de som hyrt er husvagn.
    Om de har bokat campingruta på O-Ringens camping så kommer de att någon eller några få veckor innan O-Ringen få reda på exakt vilken campingruta de fått. De får då meddela detta till er så ta kontakt med de som hyrt och håll kontakten kring detta.

    Med vänliga hälsningar,
  • Hej vi har hyrt ut vår husvagn, vi vet vilken plats den  ska så på.
    När får vi åka dit och ställa upp husvagnen?
  • Hej Eva!
    Ni kan ställa upp husvagnen på campingen från att O-Ringencampingen öppnar, dvs onsdagen kl 12.