Skall anmäla mig till O-Ringen 2020, men byter klubb vid kommande årsskifte - hur fixar vi det?

Byter klubb till annat OF vid årsskiftet och vill anmäla mig vid lägsta avgiftsperiod i år - hur gör jag då?

Kommentarer

  • Hej Roger!

    Antingen så anmäler du dig direkt med det nya klubbnamnet eller så hör du av dig till oss efter att du bytt rent formellt så hjälper vi dig med ändringen!

    Varmt välkommen till O-Ringen Uppsala!

    Vänliga hälsningar
    Jessica
  • Hur länge gäller lägsta anmälningsavgift?
  • Hej Roger!

    Till kl 23.59 den 1 november.

    Varmt välkommen med din anmälan!
  • Jag vill veta anmälnings avgifterna. Var hittar jag dessa.
    Jag är kassör och ska inte anmäla mig men jag vill veta vad det är.

  • Hej Sture!

    De ligger under respektive klass när du gått in på de på hemsidan, här finns de tex för huvud och kortklass: http://oringen.se/213/uppsala-2020/tavling/vara-tavlingar/5-dagars/huvud--och-kortklass.html

    Hör av dig om du har några andra funderingar!
  • We entered for W40 and M70 in 2020.  We are now W45 and M75.  Do we have to change classes in our entry or will this be done automatically using the year of birth in our entry?
    Philip Cooper
  • Hello Philip,

    thank you for your e-mail. Our booking services can help you make the change of classes. You can reach them at oringen@nordictravel.se.

    Kind regards,
    Anna
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice
  • Wir haben uns für 2020 angemeldet. Wie lange ist die Registrierung gültig? Was müssen wir tun, wenn wir dieses
    Jahr nach Uppsala kommen
    wollen
    Wir hatten bereits einen Campingplatz gebucht

    Nils Schmiedeberg
  • Hallo Nils,

    Danke für Ihre E-Mail.

    Ihr Antrag wurde auf 2022 verschoben und Sie haben dieselbe Buchungsnummer wie damals. Wenn Sie möchten, dass die Bestätigung erneut gesendet wird, wenden Sie sich an unseren Buchungsservice unter oringen@bynordiq.se

    Wenn Sie irgendwelche Gedanken haben - zögern Sie nicht, uns erneut zu kontaktieren!

    Grüße
    Anna
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice