Sista anmälningsdag

Hej! Vi är intresserade av att delta på o-ringen 2021, när är sista anmälningsdag?
Det gäller 5-dagars motionsklass  och o-ringen trail.

Kommentarer

  • Hej! Vad roligt att ni är intresserade av att delta!

    För 5-dagars så ska ni anmäla innan 25/7 kl 21. För trail går det bra att köpa samma dag ute på arenan eller online. För de som det finns stopptid/datum för så finns de på den här sidan: https://oringen.se/213/uppsala-2021/tavling/vara-tavlingar.html

    Hör gärna av er om ni har fler frågor annars önskar jag er varmt välkomna till
    O-Ringen Uppsala 2021!

    Vänliga hälsningar
    Jessica

  • Jaha, tack!
    Då är det ju ingen panik! Trodde kanske att vi behövde anmäla oss i år eller så!
    Tack för svaret, och ser vi fram mot en härlig vecka i Uppsala om situationen i samhället tillåter!
    ​/Morgan
  • Har jag fattat det rätt att det inte är några anmälningsstopp för olika rabatter i år (förutom det som var i nov) ?

    Att det alltså är samma avgift om jag anmäler mig nu eller om jag anmäler mig i juli?

    Hälsningar
    Marie-Louise

  • Hej. Vi har ett anmälningsstopp 1 juni och anmäler man sig senast det datumet är det samma pris som det är nu. Från och med 2 juni blir det lite dyrare.

    Hälsningar
    Niclas Lidström

  • Hej!
    Jag har försökt hitta en översikt över anmälningsdagar och hur priserna varierar, finns det? Hittar inte den traditionella "inbjudan" som sammanfattar allt.
    Jag tänkte anmäla mig sent, men undrar om priserna kommer höjas igen efter 1 juni coh vad priserna är för 5-dagars, enskilda dagar, olika klasser etc.
    Ericsson - Johan Skold
  • Hej

    En inbjudan till O-Ringen blir för lång för att bli bra i ett enda dokument, så vi har försökt dela upp informationen på hemsidan.

    Från och med 2 juni är det samma pris hela tiden, oavsett du anmäler dig hemifrån eller på plats. Priser för 5-dagars hittar du här: https://oringen.se/tillfallen/uppsala-2022/tavling/vara-tavlingar/5-dagars.html

    Priser för etappstart (anmälan till enskilda etapper): https://oringen.se/tillfallen/uppsala-2022/tavling/vara-tavlingar/etappstart.html
    Magnus Johansson IT & Digitalisering
  • Hej,
    När är sista anmälningsdag för etappstart? Är det fri starttid i U1/U2 eller får man en tilldelad tid? Kan man i så fall starta samtidigt med båda barnen?
    Mvh
    Lina
  • Hej

    Sista anmälan för etappstart är respektive etapp klockan 13. Det är fri starttid och det är fritt fram att starta var för sig eller så många tillsammans som man önskar i alla etappstartklasser, inklusive U1 och U2.
    Magnus Johansson IT & Digitalisering
  • Toppen, tack! Man kan anmäla sig via hemsidan ända inpå? Behöver man hämta ut någon nrlapp eller så innan, eller kan man gå direkt till start? Finns avstånd till resp start att hitta på hemsidan?
    Tack igen!
    Mvh
    Lina
  • Hej

    Ja, man kan anmäla sig på hemsidan fram till sista anmälan. Man måste hämta ut nummerlapp innan man kan gå till start.

    Avstånd till start kommer i programtidningen som publiceras veckan innan tävlingen.
    Magnus Johansson IT & Digitalisering
  • Hej,

    Får en vuxen vara med som "skugga" till ett barn som springer U-klass? (U1 el U2)
    Erik
  • Hej

    Ja, det är tillåtet att skugga en deltagare i Inskolning, U1 och U2 även om man deltar själv. Löpare som deltar i DH18, DH20 och DH21 (elit och vanlig) får dock inte skugga före eget lopp.
    Magnus Johansson IT & Digitalisering
  • Tack!
    Erik
  • Var kan jag finna datumen för Anmälningsstopp som gäller för O-Ringen 2023?
    Tanja-Birgit Söderström

  • Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice
  • Tanja-Birgit Söderström
  • Hej!

    Vi kommer att uppdatera hemsidan inom de närmaste veckorna så att all information finns tillgänglig. Anmälningsstopp är 1 november, 1 april samt 1 juni.

    Mvh,
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice