Satellitparkering avgift

Är det avgift på sateliltparkeringan och parkeringen Östuna?
När man åker bil till Uppsalat varje etapp.

Kommentarer

  • Hej Lasse!

    Satellitparkeringen är gratis men parkeringen i Östuna kostar 100kr. Obs, att den dagen finns ingen satellitparkering men det finns parkering vid O-Ringenstaden från vilken det går gratis etappbuss till Östuna. I området runt O-Ringenstaden finns det ett antal arbetsplatser och andra allmänna ytor med befintliga parkeringar. Dessa kan nyttjas av O-Ringendeltagare till aktuell taxa. Inga p-vakter eller vägvisning finns till platserna, en karta kommer att publiceras på oringen.se

    Du hittar mer informaiton på den här sidan: http://oringen.se/213/uppsala-2020/resa--bo/resa/bil.html

    Varmt välkommen till O-Ringen Uppsala!

    Vänliga