Samlade starttider?

Hej, jag och min sambo springer motionsklass och har väl då fri starttid, men våra grabbar springer H11 och H14. Är deras starttider synkade?

Kommentarer

  • Hej!

    Om de springer för samma klubb, vilket jag antar, så kommer grabbarna att starta inom klubbens startintervall, vilket har ett spann på 1h 15 minuter, per etapp.

    Varmt välkomna till O-Ringen!

  • Hej, Gäller samma upplägg för Oringen 2023, får klubbens löpare starttid i närheten av varandra?
    Simon
  • Det stämmer bra det. Alla löpare från en och samma klubb som springer klasser med lottad starttid hamnar inom samma startgrupp.
    Magnus Johansson IT & Digitalisering