Registration of punching card /SI card

Where do I register my punching card / sportident-card?
O-Ringen O-Ringen

Kommentarer

  • Your Sportident card will be registered and connected to you on your way to the starts during the competition days so no pre registration is made. This is a new process from 2018.
  • Hej! Gäller samma sak även i år som jag läste här (från 2018), att sport-identnummer inte anges vid bokning, utan på tävlingsområdet före start?

    Tack på förhand!
  • Hej Hanna

    Det stämmer bra! Sportidentnumret registrerar du själv på arenan på väg till start i vår verifieringsstation.

    Välkommen till O-Ringen Kolmården i Norrköping.

  • Hello,
    Will be the Sport ident in Air+ ( siac) mode?
    Thank you
  • Hi Katerina!

    You can use all kinds of SI cards, including SIAC at O-Ringen. But you won't be able to use the touch free functionality in the SIAC card.

    Welcome to O-Ringen Kolmården!