Öppen klass, finns det på O-ringen 2019?

Finns inte "vanlig" öppen klass om man bara vill springa enstaka dagar eller är det etappstart som gäller då? Vad kostar det i så fall att anmäla sig på plats till Ö alternativt etappstart?

Kommentarer

  • Hej Margareta!

    Ja, det finns öppna starter i form av just etappstarterna som du nämner. Du får då resultat för just den etappstarten du deltar i och får inget totalresultat över alla dagar även om du springer flera etappstarter. Vill du springa en klass och tävla över flera dagar, tex 3-dagar så finns även det i form av Challenge. Dessa har också fria starttider. Challenge finns även för 5-dagar.

    Du hittar mer information om etappstart på den här sidan: http://oringen.se/213/kolmarden-2019/tavling/etappstart/ol-klass.html, där framgår också priser vid olika tillfällen samt på plats.

    Hör gärna av dig om du har någon annan fråga annars passar jag på att önska dig varmt välkommen till O-Ringen Kolmården!

    Vänliga hälsningar
    Jessica