Nummerlapp

Om man ej besöker centralorten, kan man hämta nummerlappen på arenan etapp 1 ?

Kommentarer

  • Hej Lasse!

    Ja då finns den att hämta ut i Föranmäld Start hos Deltagarservice på Arenan,

    varmt välkommen till O-Ringen Uppsala!
  • Hej!
    Fr o m när kan man hämta nummerlapp på c-orten?
    Kerstin
  • Hej

    Du kan hämta din nummerlapp när deltagarservice har öppet vid O-Ringentorget, från torsdag 21 juli klockan 12.
    Magnus Johansson IT & Digitalisering
  • Hej.
    Jag funderar på att anmäla mig på enskilda etappstarter men för varje dag och undrar hur det funkar rent praktiskt med nr lappar mm.
    Om jag föranmäler mig till varje dag, kan jag hämta ut alla nummerlapparna tillsammans på en gång för hela veckan på o-ringen torget eller måste jag hämta ut en ny varje dag under tävlingsveckan? Tänkte hur mycket jag kommer behöva köa eller om det är enklare och att föredra att anmäla mig till öppen klass istället för hela veckan?

    MvhDaniel
    Daniel
  • Hej

    Du kan hämta ut alla nummerlappar på en och samma gång för alla dina anmälningar.

    Om du anmäler dig i en 5-dagars eller 3-dagras öppen klass så får du ett sammanlagt resultat. Det får du inte om du istället springer etappstart, även om du springer samma etappstartklass flera dagar.
    Magnus Johansson IT & Digitalisering
  • Hej ,

    Vill bara få bekräftat att det går att hämta ut nummerlappen på tävlingsanenan för etapp1.
    Hur är det med SI enheten kan den registreras på etapp1 också?

    MVH/Lars
    Lars Ahlström
  • Hej

    Ja, det går utmärkt att hämta nummerlapp på arenan. Sportidentbrickan registreras vid incheckningen på väg till start..
    Magnus Johansson IT & Digitalisering
  • Hur vet man vad man har för nummer?
    Bob Kaill
  • Vilket nummer tänker du på? SI-pinne kopplar du när du går till start.
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice
  • Hej!

    Jag har anmält mig och mina barn till etappstart på första och femte etappen. När jag hämtade ut nummerlapparna fick vi varsin nummerlapp per etapp, men det framgår inte av trycket på nummerlapparna vilka som hör till vilken etapp. De femsiffriga startnumren intill streckkoden är dock olika. Hur tar jag reda på vilken nummerlapp som ska användas vid vilken etapp?

    Mvh,
    Markus
    Markus Nordén
  • Hej

    Det borde vara en text EJ START för de etapper som nummerlappen inte gäller för. Saknas den texten på era nummerlappar?

    Magnus Johansson IT & Digitalisering
  • Hej!

    Ser att Lars frågat ovan om det går att hämta ut nummerlappen på etapp 1. Jag vill bara försäkra mig att det gäller om man är föranmäld i tävlingsklass till hela veckan och inte ”bara” öppna etappstarter. Jag har inte tänkt att besöka C-orten innan jag är på arenan för etapp 1.

    Hälsningar,
    Helena
  • Hej! Alla kan hämta sin nummerlapp - oavsett vad man deltar i. Varmt välkommen på måndag!

    mvh
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice
  • Hej! Kan man hämta ut nummerlapp och registrera SI-bricka åt någon annan på centralorten?
    Linnea
  • Hej!
    Ja, det går bra att hämta nummerlapp och SI-pinne till andra hos oss på Central-orten.
    Välkommen
    Annika Ridell