Nummerutdelning

Kan en person hämta ut alla klubbens tävlingsnummer och sportident pinnarna

Kommentarer

  • Hej Karl,
    Om personen har uppgifter (d.v.s. namn) på samtliga löpare kan hen hämta ut klubbens nummerlappar och SI-pinnar.

    Om ni bokat starterna med en och samma bokning, kan nummerlapparna skrivas ut snabbare genom att ange bokningsnumret.

    Vänliga hälsningar,
    Tina Selin
  • Hej.
    Vi har boknings nr .för hela klubben nu, så kan vi komma och hämta allas nummerlappar utan problem då. vi tycker att det skulle vara smidigare att en bil kommer istället för 10. vi bor 25km norr om Övik. HÄLS KÅ GE
  • Hej Karl Gustav!
    Jättebra! Ni har all information ni behöver för att kunna skriva ut nummerlappar till hela klubben samtidigt. Smart tänkt!
  • Kan man hämta ut nummerlappen på söndag, ska springa etappstart på måndag E2, anländer till Ö-vik på Söndag eftermiddag.
  • Hej Per-Åke!
    Det går bra att hämta ut din nummerlapp när du kommer till Ö-vik på söndag. Du hämtar ut den i deltagarservice.
  • Jag kommer till Ö-vik på måndag eftermiddag - kan jag hämta ut min nummerlapp på oringen torget, deltagarservice då???
  • Hej Erik,
    Ja, det går att hämta ut din nummerlappar vid Deltagarservice på måndag eftermiddag och kväll.

    Vänliga hälsningar,
    Tina Selin
  • Kommer sent till Ö-vik i kväll. Kan jag hämta ut min nummerlapp på TC på etapp1? I så fall, när?

  • Hej

    Har anmält mig till etappstart tors o fre. Anländer till Ö-vik under onsdagen. (camping bokad på Svedjeholmen)

    Var hämtar jag lättast ut min nummerlapp?

  • Hej Kenneth!
    Du kan hämta ut din nummerlapp i Deltagarservice-tältet på arena Domsjö. Deltagarservice öppnar kl. 7:30 på morgonen.
    /Johanna

    Hej Anders!
    Du kan hämta ut din nummerlapp på arenan i Deltagarservice-tältet för båda dagarna samtidigt.
    /Johanna
  • Jag springer två sista etapperna. Var hämtar jag nummerlapp? Samma båda dagarna?
  • Hej Jacob!
    Du kan antingen hämta ut din nummerlapp i Deltagarservice vid O-Ringentorget eller ute på arenan.
    Med vänliga hälsningar,
    Johanna
  • Hej, kan jag hämta nummerlappen på arenan?
  • Hej, kan jag hämta min nummerlapp till OL’n på arenan? Måndag. 22/7 2019
  • Hej Andreas,

    Ja det går bra. Deltagarservice på arenan har öppet 7.30-14.00.

    Lycka till i skogen!

    Vänliga hälsningar,
    Louise