Kartställ mtbO

Hej!

Har anmält barnen och mig själv till mtbO under aktivitetsdag. Kommer det att finnas möjlighet att hyra/låna kartställ eller måste vi se till att införskaffa egna?

Kommentarer

  • Hej Johan!

    Ja, vi kommer ha Nordenmark på plats på arenorna i sommar. Hos de finns möjlighet att hyra kartställ!

    Lycka till i skogarna och varmt välkomna till O-Ringen Kolmården!

    Hälsningar
    Jessica