Jubileumsplakett

Vad är en jubileumsplakett och hur får jag en sådan?
Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice

Kommentarer

  • Den som fullföljt 10, 20, 30, 40 respektive 50 st O-Ringentävlingar kan beställa sin jubileumsplakett.

    Plaketten måste beställas senast 1 juni och kommer att delas ut på O-Ringentorget i samband med prisceremonierna. Se programtidningen som utkommer inför arrangemanget för mer detaljer. Om du inte kan hämta din plakett på plats kommer vi att skicka den till dig efter O-Ringenveckan

    Ansökningshandlingar hittar du på oringen.se.

    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice
  • Hei, Anna!
    Har lastet ned plakettbetstilling, da jeg har fullført 20 O-ringen!
    Det ser ut til at denne må sendes som fysisk post, er dette riktig?
    I såfall, er det adressen oppe i venstre hjørne, som er den aktuelle?

    Mvh. Herman Bakke, Løten o-lag, Norge
    Herman Bakke
  • Hej!

    Om du vill posta så är det Heliosgatan 3, 120 30 Stockholm. Om du vill maila kan du maila den till mig anna.wennertorp@oringen.se.

    Mvh,
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice