Hyra husvagn

Behöver hyra en husvagn på plats O-ringen-campingen

Kommentarer

  • Hej Barbro,

    Alla bokningsbara husvagnar kommer upp i vår bokningsportal så håll utkik där: http://bokning.oringen.se/sv/stugor?search=p%3D2%3Bc%3D33690%3Bcea%3D20200719%3Bcmca%3DFalse&filter=spid%3Dsp-1

    Behöver du hjälp med bokning så går det bra att kontakta vår bokningsservice på 08-409 06 408 eller oringen@nordictravel.se

    Varmt välkommen till O-Ringen Uppsala!
  • Hej
    När jag söker står det att det inte finns några husvagnar. Jag har försökt vid väldigt många tillfällen och även flera gånger inför o-ringen 2019 men aldrig fått upp en husvagn på sökningen.

  • Hej Anneli!

    Ja de är eftertraktade så de går åt väldigt fort. Vi har nyligen gått ut med en uppmaning till våra funktionärer att höra efter i sina kanaler och hyra ut om de har möjlighet men för närvarande finns det inte så mycket annat vi kan göra annat än att vänta och hoppas att det dyker upp fler i portalen så fortsätt hålla utkik!

    Trevlig helg och varmt välkommen till O-Ringen Uppsala!
  • Hej!
    Skötsamt 70+ par behöver hyra husvagn till Oringen i Uppsala 2022 (24-30 juli). Vi har campingplats. Har lyckats varje år från 1994, så hoppas på svar.
    Solveig Palm
  • Hej
    Hör av er till ; EW-Fritid
    Anton Svahn
    Försäljningschef
    Direkt 018-18 31 51
    Vxl 018-260 660
    E-post anton.svahn@ewfritid.se
    EW Fritid
    Fyrislundsgatan 74
    754 50 Uppsala

    Så löser det sig
    Välkomna

    Conny Gunnarsson Logistik
  • Hann bli förhoppningsfull, men tyvärr löste det sig inte. EW Fritid/Anton S hyr inte ut några vagnar; endast försäljning.
    Ska det bli första året sedan -84 som vi inte kan delta?! Vill ju bo med klubben som vi alltid gjort och för gamla för tältvarianten.
    Tack ändå för ditt svar!
    /Sp
    Solveig Palm
  • Hann bli förhoppningsfull, men tyvärr löste det sig inte. EW Fritid/Anton S hyr inte ut några vagnar; endast försäljning.
    Ska det bli första året sedan -84 som vi inte kan delta?! Vill ju bo med klubben som vi alltid gjort och för gamla för tältvarianten.
    Tack ändå för ditt svar!
    /Sp
    Solveig Palm
  • Jag kollar upp det igen ?!

    Conny Gunnarsson Logistik
  • Jag önskar hyra en liten husvagn till vettigt pris. Jag har en elplats bokad. Mvh Dan Eriksson Ludvika OK.
    Dan Eriksson
  • Vi jobbar på med att hitta flera partners för husvagnar (men det är dock trögt) det bästa är nog om ni också försöker via privatmarknader mm att få tag på och hyra en husvagn i närområdet
    Mvh Conny
    Conny Gunnarsson Logistik
  • Hej igen!
    Det här blev svårt. Jag har försökt med de få kontakter vi har i Uppsalatrakten att sprida vår önskan om att hyra husvagn/husbil. Ringt hyrfirmor och fick ett svar; orimligt pris över 16000kr??! Hoppet står till dig två veckor kvar.
    Mvh, Solveig
    Solveig Palm
  • Hej Solveig,

    tack för trevligt samtal häromdagen. Vi har tyvärr från O-Ringens sida inga tillgängliga husvagnar utan alla objekt ligger i vår bokningsportal eller om du hittar ett objekt via Blocket eller liknande.

    Hoppas att de löser sig för er! Vi ses i Uppsala!

    Mvh,
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice
  • Hej
    Tack för att ni engagerat er, men vi måste tyvärr ge upp årets Oringen😓. Boende på campingen blev omöjligt att lösa.
    Mvh,
    Solveig Palm
  • Tack själva
    Välkommen åter
    Conny Gunnarsson Logistik