Etappbusser O-ringentorget

Er der busning til alle etaper? Vi bor ude i byen, så vi vil gerne vide, om der er p-pladser ved O-ringentorget, når vi skal med etape-busserne.

Kommentarer

  • Hej Tove!

    Ja, det kommer vara bussning till samtliga etapper från O-Ringenstaden! Många är också inom cykelavstånd så det är även möjligt att cykla hela vägen från ert boende till arenan. Det kommer inte finnas någon anvisad parkering vid O-Ringentorget men på området finns parkeringsmöjlighet för ett 500-tal bilar.

    Varmt välkomna till O-Ringen Uppsala!
  • Jag har anmält mig två gånger. Hur får jag bort en av dessa anmälningar?

    Jag bor hemma i Vallentuna och vill åka bil till varje tävlingsplats vilken P-avgift gäller hur anmäler jag detta ?
    RUNE THUREN
  • Hej Rune,

    om du kommer med bil över dagen kommer det att finnas en satellitparkering vid infarten vid IKEA där du kan parkera varje dag för transport till arenorna med våra etappbussar.

    Gällande dina dubbla anmälningar -  kontakta vår bokningsservice på oringen@nordictravel.se så hjälper de dig att plocka bort den ena.

    Varmt välkommen till O-Ringen Uppsala 2022!
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice