Bricknummer / SI-pinne / Stämplingsbricka

hvor finner jeg ruten for brikknr når jeg melder meg på
oddvar

Kommentarer

  • Hej Oddvar!

    Bricknr registrerar du själv på arenan på väg till start i vår verifieringsstation, så det är inget du behöver ange redan nu.

    Hör av dig om det är något annat du undrar över, annars passar jag på att önska dig varmt välkommen till O-Ringen Kolmården!

    Vänliga hälsningar
    Jessica
  • Er det mulig å leie/hyra SI-brikke?

    Håkon
  • Hej Håkon!

    Ja det går bra, vill du göra det redan nu så kan du höra av dig med bokningsnr till oringen@nordictravel.se eller 08-409 06 408. Annars går det bra att hyra hos Deltagarservice på plats.

    Varmt välkommen till O-Ringen Kolmården!
  • Hej,
    Vår dotter är anmäld med fel bricknummer. Hur ändrar jag nummer?
    Mvh
    Annika
  • Hej Annika!

    Om du har fel/saknar Sportident-nummer i startlistan finns det två alternativ:

    1) Invänta tävlingsdagen; ta med rätt pinne på väg till start och koppla den vid verifieringsstationen.

    2) Gå in här och byt i förväg. Ha din bokningsreferens tillgänglig för att kunna registrera ändringen.

    Vi har hämtat de Sportident-nummer som nu finns i startlistan från Eventor.

    Varmt välkommen till O-Ringen!

  • Hej
    Kan man ha samma SI-bricka om anmäler sig i MTBO huvudklass och kortklass??
  • Hej Olle!

    Ja det går bra att ha samma bricka i OL och MTBO! Två löpare inom samma tävling (OL eller MTBO) kan dock inte använda samma bricka.

    Varmt välkommen till O-Ringen Uppsala!
  • Hej,
    Jag undrar om att i år är det samma system för utländska deltagare att registrera SI bricknummer på väg till start i verifieringsstation? Eller är det något nytt i år?
    Liutas
  • Hej

    Du kan ändra bricknummer via oringen.se/bytbricka.

    Det går också bra att registrera i verifieringsstationen på väg till start, men för att slippa köa rekommenderar jag att du ordnar det i förväg.
    Magnus Johansson IT & Digitalisering