Bli lottad med en annan klass men fortfarande ha klubblottning.

Hej!

Många större klasser kommer ju att delas, är det då möjligt att bli lottad i samma delade klass som en annan klubb men samtidigt behålla sin klubblottning?

Kommentarer

  • Hej Mikael!

    Det vi kan garantera är att man i dessa fall hamnar på samma "halva" som de övriga från sin klubb alternativt övriga från den klubb du valt att bli lottad med (om du bokat lottning med annan klubb). Vi försöker också att hålla ihop distrikten så gott det går vid klassdelningar.

    Varmt välkommen till O-Ringen!

    Med vänliga hälsningar,
  • Jag har bokat camping utan el, halv vecka. Halv vecka är onsdag till söndag om jag förstått rätt. Är det OK att komma på tisdag? Vill gärna delta i klubbaktiviteter på tisdag kväll.
  • Hej Gunilla!
    Ja, vi tycker att det är OK att komma tisdag. Hoppas att du får det trevligt med klubben på tisdag och att du ska trivas på vårt arrangemang.
    Varmt välkommen till O-Ringen Kolmården 2019!