Barnpassning

Måste man föranmäla för barnpassningen eller kan man anmäla sina barn på plats under tävlingsdagen?

Kommentarer

  • Hej Jonas!

    Det går alldeles utmärkt även att anmälda sina barn på plats till barnpassningen!

    Varmt välkomna till O-Ringen!
  • Hej
    Gäller fortfarande möjligheten att anmäla barnpassning på plats?
    Sara Söderqvist
  • Det går jättebra att anmäla på plats! Välkomna till Uppsala!
    Anna Wennertorp Marknad, upplevelse & deltagarservice
  • Hej,
    Jag gjorde en beställning, men inser att jag inte fick någon biljett till barnpassningen när jag hämtade ut nummerlapparna. Skulle jag ha fått någon biljett/kvitto för barnpassningen?
    Stefan
    Stefan Sundell
  • Nej, man får ingen "biljett" utan man visar upp sin bokningsbekräftelse.
    Madeléne Wallentin