Anmälan elit vs vanlig 5-dgr?

Om man är 17 år och vill springa elit, men inte vet kraven för elitklass. Hur gör man då? Vad ska man anmäla sig till?

Kommentarer

  • Hej Dan!

    Särskilda uttagningsregler kommer publiceras på hemsidan framöver. Om du inte blir uttagen så blir du automatiskt nedflyttad till H18, du har också möjlighet att få återbetalning på mellanskillnaden om du skickar oss dina bankuppgifter, mer info kring det finns i våra bokningsvillkor.

    Varmt välkommen med din anmälan till O-Ringen Uppsala!

  • Gäller det här svaret även för 2023?
    Anders
  • Ja, samma sak gäller för 2023.

    Kom ihåg att du måste begära att få tillbaka mellanskillnaden, vi har inte möjlighet att betala tillbaka om du inte ber om det.
    Magnus Johansson IT & Digitalisering