Behöver jag ha försäkring?

Hej
Visst ska/bör jag ha en egen hemförsäkring till min lägenhet?
niklas

Kommentarer

  • Hej Niklas!

    Våra lägenheter är precis som vilken annan hyreslägenhet som helst och därför är det av stor vikt att du tecknar en hemförsäkring. Exakt hur den ska se ut och vad som ska ingå i försäkringen är upp till dig, men det bör täcka brand, vattenskador, inbrott och andra dylika problem som kan uppstå i en bostad.

    På vår hemsida kan du läsa mer om hemförsäkring: https://mhsbostader.se/for-boende/hemforsakring/

    Med vänlig hälsning,
    Sepide Teamledare Bostad