Möjligt att hyra förråd om man bor på Björkskatan?

Hej!
Jag och min familj bor på Björkskatan och har behov att hyra ett förråd.

Men det verkar omöjligt?

Enligt er hemsida på de förråd som finns lediga att hyra så kan dessa förråd hyras endast under följande premisser:
1. Att man antingen bor i samma trapphus
2. Att man bor på området på specifika gatunummer
eller . . .
3. Att man på en specifik gata.

Vad jag kan utgöra från vad för information som finns på er hemsida så har Björkskatan inga hyrbara förråd tydligen?
För att det går inte ens att filtrera på området i generella förrådssökningen på er hemsida.
Men Björkskatan finns att filtrera på om man editerar sina önskemål om förrådssökning på "Mina Sidor" och då hittar man endast adress "Regnvägen 47-"?

Men samtidigt nämner ni i denna tråd (https://kundo.se/org/lulebo/d/objektsnr031-0515/) -
att ni gör en "bedömning" av läget för varje förråd?

Vad innebär detta för de som bor på andra områden än de områden ni har hyrbara förråd på?
Johan

Kommentarer

  • Hej Johan!

    För att få svar på dina frågor är du välkommen att kontakta vår Lägenhetsförmedling på tel. 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12, eller på e-post: lagenhetsformedling@lulebo.se

    Hälsningar
    Lulebo