Förråd?

Hej
Vi flyttar 1nov till Mjölkuddsvägen
Vi är behov av förråd
Är det möjligt att hyra förråd på Edeforsgatan?

Kommentarer

  • Hej Urban

    Det är möjligt under vissa förutsättningar. Vi gör alltid bedömning från förråd till förråd.

    För ytterligare information är du välkommen att kontakta Kundcenter på tel. 0920-23 67 30, vardagar kl. 9-12, eller på e-post: kundcenter@lulebo.se

    Många hälsningar från oss på Lulebo.

    Ulrika Kundmottagare
  • Hej!
    Finns det förråd på Stengatan i Bergnäset?

  • Hej Okbamichael.

    Alla våra lediga förråd finns publicerade på vår hemsida via denna länk:
    Lediga förråd

    Om du hittar ett förråd som du är intresserad av, så gör du en intresseanmälan. Du avvaktar sedan ett erbjudande som du tackar ja eller nej till. För att kunna göra detta behöver du logga in på Mina Sidor.

    Om du har tackat ja och är först i kön, kommer Lulebo att kontakta dig via telefon när svarstiden på erbjudandet har passerat.

    Många hälsningar från oss på Lulebo