Glömt lösenord, hur ska jag göra?

Hej!

Jag kommer inte in på min användare då jag har glömt lösenordet, problemet är att jag inte vet vilken e-postadress jag använde när jag skapade detta konto för länge sen. Går de att se det på något sätt?

Kommentarer

  • Hej Felicia!

    På vår hemsida finns svar på de vanligaste frågorna, bland att det som berör inloggning.

    Klicka här för att besöka webbsidan.

    Får du det inte fungera är du välkommen att ringa vår Lägenhetsförmedling på telefon 0920-23 67 20, telefontid vardagar 9-12

    Hälsningar
    Lulebo