Trasiga gatlyktor

Det är flera gatlyktor i utkanten av centrum som inte fungerar, kan ni laga dem?

Greta
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Greta!

    Gatlyktorna ses över varje torsdagkväll, vilket alltså om ett par dagar. Du får gärna återkoppla här i forumet med mer exakt vilka lampor som är trasiga.

    Tack för att du hörde av dig!

    Berit Andersson Stadsförvaltningen
  • Hej Berit

    Det är framför allt lyktorna på torget men det även runt om på andra ställen i centrum. Ni borde se över detta!

    Greta
  • Oj, va länge du har väntat. Det är nu åtgärdat.

    Berit Andersson Stadsförvaltningen
    Bästa svaret
  • Jag tycker inte att det är åtgärdat. Det finns fortfarande gatlyktor som är trasiga. Till exempel de vid busshållplatsen: Grankottestigen. Snälla fixa det, jag ser ingenting på kvällen!

    Stina Bertilsson
  • Vi fixar på en gång! Du har ju bara väntat ett år 🙁

    Berit Andersson Stadsförvaltningen