Midsommarfirande i kommunen

Hej!
Vi är ett gäng på 12 pers som kommer till Lillestad på midsommar. Vi om kommunen anordnar något firande? Finns det nåt ställe där ni reser midsommarstång och dansar osv?

Lina
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Lina!

    Vad kul att ni vill fira midsommar hos oss. Folketshus har midsommarfirande med dans och ponnyridining, kan det vara något för er kanske?

    Annars hittar ni en lista med samtliga platser i kommunen där det firas här på Lillestads hemsida: lillestad.se/kalender/midsommar/

    Berit Andersson Stadsförvaltningen
    Bästa svaret
  • Hej Berit, är det samma platser som gäller för misdommar i Lillestad i år ?
    Ser riktigt fram emot att fira så vill ju inte gå till fel plats 😀
    Silltokig