Hur många träd finns det i lillestad?

Vi har ett skolprojekt om naturen i Lillestads kommun, så jag vill gärna veta hur många träd det finns i kommunen.

Anna

Kommentarer

  • Jag tror det finns 5746 stycken men jag är inte säker, det finns säkert fler än så.

    Hugo
  • Hej Anna & Hugo

    Det finns 7682 träd i Lillestads kommun.

    Jag tror du glömde räkna med de som finns i Pyttemåla, de tillhör ju också Lillestads kommun, Hugo 😀

    Vänliga hälsningar

    Sofie Nilsson Kommunikatör