Finns det cykelparkering vid Lillestads station?

Hej, jag vill gärna cykla till Lillestads station och vill parkera min cykel på ett säkert sätt. Finns det sådana möjligheter?
Bjarne Frykholm

Kommentarer

  • Tyvärr finns det ingen bevakad cykelparkering ännu. Men SJ och kommunen har insett behoven och påbörjat en planering. Tills vidare kan du ställa cykeln i vanliga cykelställ vid stationstorget.
    Berit Andersson Stadsförvaltningen