Nytt golv 2021

Hej! Jag har tittat på planeringen hur min lägenhet ska renoveras. 2021 ska jag få nytt golv i köket. Är det möjligt att få det åtgärdat innan semestertider?
Mvh
Marita Johansson

Kommentarer

  • Hej Marita
    Under rådande pandemi så är alla "rustjobb" inställda tills vidare. Vi kommer meddela alla som har rätt till rust när det är läge att fortsätta med dessa jobb.

    med vänlig hälsning
    Nicklas Adamsson Boendeutvecklare