Ev. vattenskada

Hej, vi på Hallsberg Kumla Simklubb hyr en lokal av er på Köpmangatan 41. Igår var vi där och städade och upptäckte en skada i lilla hallen utanför toaletten. Ingen av oss kunde avgöra om det var en skada skapad av fukt eller något annat, så vi tänkte att vi åtminstone skulle rapportera den. Bifogar bild.

Nicklas Byhlin

Kommentarer

  • Hej Nicklas,

    Denna typ av skador i källarlokaler är inte ovanliga. Oavsett så kan det vara bra att vi gör en kontroll på plats för att identifiera risker kopplat till skadan.

    Har vi tillgång till lokalen och kan kontrollera skadan så kan jag återrapportera till dig därefter. Har jag möjlighet att gå in med huvudnyckel (om vi har detta till er lokal) för att undersöka skadan?
    Francisco Oliver