I vilka butiker hittar jag Partyvingar?

Hej! Vi i vår familj har allt älskat era partyvingar men hittar dem inte längre i butik. Min fråga är om det i Värmland finns någon butik som fort säljer dessa!? Hälsn Annelie

Kommentarer

  • Hej!
    Tyvärr har partyvingar utgått ur vårt sortiment. Eventuellt kan du hitta det i gränshandeln, men tveksamt.
    Här är länk till tips om hur du skulle kunna krydda och laga egna partyvingar.
    Partyvingar
    med vänliga hälsningar
    Anna